دوسشون دارم ...جمله های قشنگین....

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

دوسشون دارم ...جمله های قشنگین....

 

انتظار... این نخستین درسی بود که درباره ی عشـــــق آموختم. 

"کنار رود پیدرا نشستم و گریستم.".

 

 


از انسانها غمی به دل نگیر. زیرا خود غمگینند.با آنکه تنهایند از خود می گریزند
زیرا به خود، به عشق خود وبه حقیقت خود شک دارند.
پس دوستشان بداراگر چه
دوستت نداشته باشند

 


وقتی هیچ مشکلی سر راهم نبود میفهمم که راهمو اشتباه رفته ام
((استاد دکتر علی شریعتی))

 



مهم نیست قفل ها دست کیه مهم اینه که کلیدها دست خداست(دکتر علی شریعتی)

 

 

برایت دعا می کنم،خدا از تو بگیرد آنچه را که،خدا را از تو می گیرد!

 


حسین (ع)بیش تر از آب تشنه ی لبیک بود!
افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگ نرین دردش را بی آبی نامیدند!

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت20:23---5 بهمن 1392
------------گفت هنوز نمره ی معدل سال دوم ها معلوم نیست تو از کجا معدلتو فهمیدی
پاسخ:شنبه معدل همه رو دادن منم گرفتم تازه خودت که می دونی من با همه معلم رابطم توپه خودت که شاهدی همه منو چقد دوست دارن مگه نه؟ دیگه منم معدلمو زودی گرفتم بعله هانیه خانم


یه عاشق بدبخت
ساعت10:56---25 دی 1392
قالب جدیدت مبارک ولی جذاب نیست.این مطالب رو دوس داشتم
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, ] [ 11:2 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]